Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lore Vandewalle - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lore Vandewalle - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Welkom op mijn webstekje! Ik verblijf regelmatig in India om de duurzaamheid van micro financiering te onderzoeken en te ondersteunen! Hier kun je terecht voor alle avonturen die het verre India met zich meebrengt!

Recente Reisverslagen:

15 April 2009

Een hete zomer!

10 December 2008

JHARKAND EN AANSLAGEN MUMBAI

21 November 2008

Sikkim – Dharjeeling - veldwerk

27 Oktober 2008

Rishikesh - Haridwar - Amritsar - zieke Tim

07 Oktober 2008

Illigaal in Mumbai – Instuif in Delhi
Lore

Welkom op mijn webstekje! Ik verblijf regelmatig in India om de duurzaamheid van micro financiering te onderzoeken en te ondersteunen! Hier kun je terecht voor alle avonturen die het verre India met zich meebrengt!

Actief sinds 19 Sept. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 63560

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2006 - 05 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: