Test 1, 2 Test... - Reisverslag uit Brugge, België van Lore Vandewalle - WaarBenJij.nu Test 1, 2 Test... - Reisverslag uit Brugge, België van Lore Vandewalle - WaarBenJij.nu

Test 1, 2 Test...

Door: Lore

Blijf op de hoogte en volg Lore

10 Juli 2007 | België, Brugge

Hallo, hallo!

Een kleine test om te zien of mijn weblog nog werkt...

Op 27 juli vertrek ik opnieuw voor een drietal maand richting India. De spanning is er ondertussen toch wel een beetje af, maar het kriebelt toch nog steeds! Het is tof om iedereen daar terug te zien, maar tegelijk zal het raar doen. Ik moet alles hier weer drie maand achterlaten en ook in India zal er veel veranderd zijn.

Iedereen die zin heeft om nog even 'goeiedag' te komen zeggen (en niet op reis is...) is welkom op zaterdag 21 juli bij mijn ouders (ik zal er ook proberen te zijn) vanaf 19u30. Laat (indien mogelijk) iets weten, zodat ik weet hoeveel drank te voorzien!

groetjes

  • 10 Juli 2007 - 10:59

    Joke:

    Wel schat, zoals gezegd zal ik er proberen te zijn!!!

  • 10 Juli 2007 - 12:22

    Marieke:

    Welwel, we komen je tegenwoordig echt wel overal tegen he! Normaalgezien ook de 21e! Tot dan!
    xxx

  • 10 Juli 2007 - 20:01

    Martine De Wilde:

    Lore dikke merci voor de uitnodiging !
    Spijtig we zijn niet in het land op 21 juli!
    We wensen je nu alvast al een heel goeie ,boeiende reis!
    Koen is daar nu een dikke week en ze stellen het goed!
    Nog geen malariaberichten!!!!!
    Vele groetjes,Luc en Martine

  • 11 Juli 2007 - 07:44

    Herman:

    Volgens mij werkt hem nog! Vele groeten uit Kinshasa, ook terug op weg naar 'het werk'...

  • 15 Juli 2007 - 10:00

    Chris Vanderhaeghen:

    Hallo Lore,
    Nog niet zeker of we die avond vrij zijn, indien wel komen we graag eens langs om goeiedag te zeggen
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lore

Welkom op mijn webstekje! Ik verblijf regelmatig in India om de duurzaamheid van micro financiering te onderzoeken en te ondersteunen! Hier kun je terecht voor alle avonturen die het verre India met zich meebrengt!

Actief sinds 19 Sept. 2006
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 63567

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2006 - 05 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: