Eventjes melden... - Reisverslag uit Delhi, India van Lore Vandewalle - WaarBenJij.nu Eventjes melden... - Reisverslag uit Delhi, India van Lore Vandewalle - WaarBenJij.nu

Eventjes melden...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lore

18 Januari 2007 | India, Delhi

Dat ik vanaf morgen tot 29 januari in afgelegen dorpen vertoef! Misschien krijg ik wel eens de kans om mijn mails te checken, maar het zou kunnen zijn dat antwoorden moeilijker wordt. Dat wil niet zeggen dat je niet mag mailen, alleen wat geduld voor antwoord :-).

groetjes
Lore

  • 18 Januari 2007 - 09:45

    Geertrui:

    ok genoteerd. Jij zit daar goed in het verre India, wij zitten hier te luisteren naar de storm en te wachten op het moment dat onze glazen deur eruit vliegt (voorlopig klappert ze stevig en is binnen en buiten gaan een activiteit waar je toch liefst de assistentie van minimum één (sterke) mens nodig hebt). bezen bol en niet te veel accidenten doen, je hebt me nog een etentje beloofd

  • 20 Januari 2007 - 20:15

    Krul:

    Hoi

    Ook al ben je momenteel niet zo bereikbaar, kwil toch even wat laten weten want voor k et goed en wel besefte was je alweer de piste in :)
    Kleine dorpjes bezoeken, daar zal Lore wel pap van lusten...

    dikke kus

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lore

Welkom op mijn webstekje! Ik verblijf regelmatig in India om de duurzaamheid van micro financiering te onderzoeken en te ondersteunen! Hier kun je terecht voor alle avonturen die het verre India met zich meebrengt!

Actief sinds 19 Sept. 2006
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 63564

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2006 - 05 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: